Tuesday, September 21, 2010

latest story doe....

aNak2 mAnjA paPa..
nie jak yg ada time raya...

aku balik sabah 4 celebrate raya... but, dlm merayakan ari raya... aku pn dah wat 1 keputusan yg agak mengejutkan.... 
1st, we story abt ari raya aku la dulu ah... raya aku kira best gak la... tp, yg x best 2.. adik beradik x cukup time 1st day raya... huhu...:( bro aku 2 org xda ngn my elder sis pn xda coz bru jak giv birth.... so, xpat naik flight.....






2nd, we story abt my branch..... huhuhu....
akhirnya aku lpskan gak cwgn aku kt sabah... 
aku arap dy ok skrg nie tanpa aku... aku syg dy.. 
tp, mybe aku dah xda jodoh ngn dy... 
aku wat semua nie utk kebaikan dy.. 
aku xmau dy terluka bl n take...kg ari... :( 
skt 2 mmg la skt.. but i have 2 choose 1 from both of them.... 
aku xmau sktkan sp2.. biarlah aku skt sndri...
apa yg aku rs.. biar aku n Allah jak yg taw.... 



skrg aku hepi ngn pilihan ati aku... 
n aku arap aku x kcwa bla ngn dy.. 
dy dah cukup perfect wat aku... 
dy baik, caring, loving, responsible 
even ada childish sket la.... 
yg aku t'haru 2... dah byk dy b'korban utk aku... 
apa yg aku bole wat utk bls kebaikan dy..
 ialah aku berikan sepenuh kasih syg aku hnya utk dy...
dy b'ubah sbb aku...
n aku pn akan ubah perangai aku sbb dy...
what i want just give n take... dgn dy.. aku leh giv n take.... 
we hepi being together... 
i hope dis is d best choice i made 4 whole my life...
aku xmau kehilangan org aku syg lg..
cukup la selama nie aku kena main....
even aku cm nie... aku still ada ati n perasaan ok....

ok la... 2 jak la story yg paling latest aku bole share... hope u enjoy read it...!! :)

No comments:

Post a Comment