Wednesday, October 27, 2010

ini kesudahannya...

pencarian kembali kebahagiaan aku telah berakhir...
Add caption
kini, aku dah temui kebahagiaan aku yg dulu aku tglkn... 
aku mengaku... aku xbole lari dr kenyataan... 
kenyataan yg aku xbole idup tanpa dy d sisi aku...
dy terlalu ptg dlm idup aku... dy la segalanya dlm hidup aku..

dy bagaikan cahaya yg menerangi jln hidup aku..
dy bagaikan `softener' yg melembutkn ati aku..
dy bagaikan air yg menyejukkan ati marahku..
dy bagaikan lighter yg m'hidupkn rokok ku..
dy bagaikan kacamata dikala pndgn ku kabur..
dy bagaikan  pendendang dikala aku ingin tidur..
dy bagaikan selimut yg melenakan aku...





tanpanya.... aku lemah..
tanpanya... aku buta..
tanpanya... aku sesat..
tanpanya... aku gila..
tanpanya... aku tiada..
tanpanya... aku sakit..

biarlah... apa org nk kata... aku hanya aku..
n dy hnya utkku... aku sgp lakukan apa saja...
hnya utk mendptkn drinya kembali... 
kembali dlm pangkuanku....

aku cukup bahagia sekarang...
n aku b'harap kebahagiaan ini 
xkn ilg lg buat kali kedua...
terlalu sakit utk aku tempuhi
sekali lagi... cukuplah sekali....

buat dy yg tersyg.... 
maafkn b krn pernah
melukakn ati ayg...
b salah krn mempersiakn
kasih syg ayg selama nie...

No comments:

Post a Comment