Thursday, October 28, 2010

kenapa begini pla kejadiannya???...
aku nie apa sbnrnya???...


aku nie bola ka?..
aku nie bandul ka?..


np dorg wat gini ngn aku??..
aku taw aku salah... but...
perlukah wat aku cm nie??..

aku dah terlanjur... terlanjur 
menyayangi 2 insan...
n d saat aku memilih kebahagiaanku..
saat ku dah temui kebahagiaanku..
ada org lain yg t'luka...
perlu kah ada keadaan spt ini??... 
np x suma org hepi bla tgk aku bahagia??..

aku minta maaf... n aku akan owes minta maaf
atas suma kesalahan aku.. perbuatan aku.. 
bak kata DIA.. aku x cukup matured lg...
apa bukti???... klu aku matured... aku xkn lps dy dr dulu lg...

sudah la.. apa pun yg jd.. aku juz trima jak... 
trimak dgn ati yg redha... teda apa pun yg aku
bole wat selain trima jak... 

kali ini... aku biarkan 2 insan ini memilih jln utk aku...
buat A n D... kptsn d tgn korg... aku juz ekot jak 
kemahuan korg... n aku cb utk ekot kemahuan korg
ngn sepenuh ati aku... juz pliz dun treat me like a TOY...!

No comments:

Post a Comment