Monday, October 11, 2010

masih mencari hala tuju....

apa sbnrnya yg aku mau dlm idup nie?..
aku bingung ngn jln yg ada dpn mata aku..
ada jln yg lurus.. ada jln yg bengkok..
ada jln yg tiada penghujung n ada jln yg
b'putar belit..

aku bkn lah s'org yg demand.. 
aku b'syukur ngn apa yg aku ada..
aku ada family aku. aku ada kwn2 aku.. n...... 
aku ada org yg t'lalu sygkn aku..

tp, np aku still rs cm nie?.. 
adakah aku t'lalu obses ngn suma nie?..
apa jln yg ptt aku pilih?..
apa ada pilihan utk aku?..
siapa yg sentiasa ada utk aku?..
adakah family aku?.. kwn2 aku?..
ataupun.....
dy atau dy yg akan sentiasa ada utk aku??...

np 'dy' hadir lg lam idup aku?..
np 'dy' still bg harapan kt aku?..
np'dy' ada bla aku perlukn seseorg?..
np 'dy' yg owes syg aku?..
np 'dy' yg owes support aku?..
np 'dy' yg owes jd motivator aku?..
np 'dy' yg ada lam ati aku?..

tiada sp yg dpt jwb persoalan nie kn..
aku pn xdpt jwb.. n aku hrp sgt ada seseorg 
yg boleh bg jwpn utk suma soalan aku..
TOLONG LAH AKU..!

aku cuma mahukan kebahagian 
dlm idup.. 2 jak.. aku x sgp b'sedih tiap ari..
aku x sgp b'tengkar tiap ari.. aku x sgp 
b'sendirian tiap ari.. aku x sgp b'msm muka tiap ari..

Dear God...
the only i ask from u is
to hold her when im not around..
when im too far away... 

No comments:

Post a Comment